Glamur Projekt

Regulamin

Pojęcia występujące w regulaminie:

  1. Sklep internetowy – wirtualny sklep prowadzony na witrynie glamurprojekt.pl, przez firmę Glamour Projekt, dostępny za pomocą sieci internet.
  2. Właściciel/sprzedający - firma Glamur Projekt (NIP: 735 211 43 09), z siedzibą przy ulicy Ludźmierskiej 29 w Nowym Targu (34-400).
  3. Użytkownik – osoba odwiedzająca sklep internetowy.
  4. Klient/kupujący – osoba dokonująca zakupu towaru z asortymentu Właściciela, za pomocą sklepu internetowego.


Postanowienia wstępne:

  1. Wejście do sklepu internetowego wiąże się z automatyczną akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
  2. Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem, regulującym zasady sprzedaży, wysyłki oraz ewentualnego postępowania reklamacyjnego dotyczącego towarów nabytych w Sklepie. W przypadku braku jego postanowień dotyczących wynikłej sytuacji – zastosowanie mają wówczas przepisy kodeksu cywilnego.


Właściciel:

  1. Właściciel zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszego regulaminu, a modyfikacje te – wchodzą w życie natychmiastowo po jego opublikowaniu w sklepie internetowym.
  2. Właściciel zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego zawieszenia prowadzonej działalności. W przypadku takiej sytuacji – ma jednak obowiązek zrealizować opłacone zamówienia, lub zwrócić wpłacone przez klienta środki pieniężne.
  3. Właściciel zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji oferty sklepu internetowego, a w szczególności do modyfikacji listy oferowanych produktów oraz ich cen.
  4. Właściciel zastrzega sobie prawo do przechowywania oraz przetwarzania danych osobowych zarejestrowanych użytkowników oraz klientów, zgodnie z obowiązującym prawem. Właściciel nie będzie udostępniał ww. danych zewnętrznym podmiotom, jednak ma prawo je wykorzystać do wymiany informacji handlowych i marketingowych z klientem oraz użytkownikiem.
  5. Właściciel zastrzega sobie prawo do przyznawania klientom oraz użytkownikom sklepu internetowego rabatów indywidualnych i grupowych o dowolnej wysokości.
  6. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub niemożność w realizacji zamówienia, które to opóźnienia lub niemożność będą spowodowane działaniem producentów oferowanego towaru, podwykonawców, osób trzecich oraz zdarzeń losowych i sił wyższych.
  7. Ze względu na działalność handlową prowadzoną przez właściciela równolegle drogą tradycyjną, podane w sklepie internetowym stany magazynowe mogą nieznacznie odbiegać od stanów rzeczywistych, do czego właściciel zastrzega sobie prawo.


Zamówienia

  1. Za zamówienie ważne uważa się wyrażenie przez użytkownika woli nabycia oferowanego towaru, którą użytkownik wyraża poprzez wybranie z listy określonego towaru i potwierdzenie zamówienia w sklepie internetowym, lub zamówienie złożone drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli klient lub użytkownik będzie chciał zrezygnować z tak złożonego zamówienia, Właściciel zastrzega sobie prawo do ubiegania się o zwrot poniesionych na poczet jego realizacji kosztów. Właściciel zastrzega sobie również prawo do dokumentacji zamówień składanych drogą telefoniczną, poprzez ich nagrywanie.
  2. Ceną wiążącą zarówno dla właściciela, jak i klienta – jest cena towaru podana przy każdym z towarów w złotych polskich (PLN), w chwili składania zamówienia. Dlatego też wahania ceny po złożeniu zamówienia nie będą miały wpływu na wysokość faktury. Ceny podane w innych walutach mają jedynie charakter orientacyjny.
  3. Właściciel każde zamówienie rozpatruje indywidualnie w terminie do 96 godzin. Czas ten może się wydłużyć w przypadku błędnego wypełnienia elektronicznego formularza zamówienia.
  4. Właściciel ma prawo odmówić przyjęcia złożonego zamówienia bez podawania przyczyny, jednak zobowiązuje się o tym fakcie powiadomić zamawiającego.
  5. Za zamówiony towar klient może zapłacić przelewem (przedpłata) lub podczas odbioru towaru (przesyłka za pobraniem). O kosztach i metodach wysyłki klient jest informowany w trakcie składania zamówienia.
  6. Ewentualne braki w dostarczonym towarze należy stwierdzić wyłącznie w obecności pracownika firmy kurierskiej, który niezgodność towaru z zamówieniem powinien potwierdzić swoim podpisem na sporządzonym protokole braków i/lub niezgodności w dostawie. Zgłoszenia braków w dostawie stwierdzone w inny sposób nie będą uznawane.


Wymiana i zwroty

  1. Właściciel wymienia/przyjmuje zwroty jedynie towaru nie noszącego śladów użytkowania, czystego i zapakowanego w oryginalne opakowanie.
  2. Wszelkie koszty wymiany towaru i/lub jego zwrotu pokrywa klient. Wymiany i zwroty wysłane na adres Właściciela jako przesyłki pobraniowe nie będą uwzględniane.
  3. Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć wymieniany/zwracany towar na czas transportu.
  4. Do zwracanego/wymienianego towaru powinien zostać dołączony oryginał dowodu zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz informacja o zwrocie/powodzie wymiany towaru. W przypadku towaru zwracanego – kupujący powinien także podać konto bankowe na które ma być dokonany zwrot wartości towaru, pomniejszony o koszty jego zwrotu.
  5. Zwroty oraz wymiany należy wysyłać na adres podany w dziale kontakt/dane.
  6. Kupującemu przysługuje prawo zwrotu towaru do 10 dni od daty zakupu, bez konieczności podawania przyczyny. Pieniądze należne za zwracany towar zostaną przelane na wskazane przez klienta konto po otrzymaniu podpisanej przez klienta korekty faktury VAT, jaka zostanie wysłana na wskazany przez niego adres.
  7. Towar zwracany/wymieniany w wyniku niezgodności wysłanego towaru ze złożonym zamówieniem jest wymieniany/zwracany na koszt sprzedającego.


Reklamacje

  1. Reklamacji nie podlega towar uszkodzony mechanicznie, uszkodzony w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, zabrudzony, lub zniszczony w wyniku naturalnego zużycia. Właściciel uwzględnia jedynie reklamacje tego towaru, który posiada wady fabryczne i/lub produkcyjne.
  2. Towar wysyłany do sprzedającego w ramach reklamacji powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki. Reklamujący powinien do niego dołączyć opis przyczyn reklamacji, kopię dowodu zakupu oraz ewentualną kartę gwarancyjną. W przeciwnym razie, podobnie jak i w przypadku stwierdzenia braku opisanych wad – towar zostaje odesłany na koszt kupującego.
  3. Reklamacje wysyłane w paczkach pobraniowych na adres sprzedającego nie będą uwzględniane, a paczki takie – nie będą odbierane. Kupujący powinien wysłać paczkę na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji – koszt ten zostanie pokryty przez sprzedającego.
  4. W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar zostaje wymieniony na nowy, lub kupującemu zostaje zwrócony koszt zakupu towaru. W przypadku wad fabrycznych nieuniemożliwiających użytkowania kupionego towaru – możliwe jest przyznanie kupującemu rabatu na zakupiony towar (bon rabatowy do wykorzystania podczas kolejnych zakupów lub zwrot części wartości reklamowanego towaru). Wybór rozwiązania postępowania reklamacyjnego należy do Właściciela sklepu internetowego.